Zašto trikovi i vještine?
Sadržaj i namjena ovog pisanja je vrlo koristan i potreban u razvoju dječije mašte i kreativnosti.Cilj ovih trikova je dvostruk.Trenutno djeca imaju vremena na pretek da se zabave i drugo,da se kroz tu zabavu upute u fizičke zakone i razne hemijske procese.Još prije 10 god.sakupila sam neke trikove iz
raznih knjiga i časopisa, želim ih podijeliti sa Vama.
Na prvi pogled izvođenje trikova izgleda teže nego što je ustvari.Stvarno puno pišem bolje je krenuti nego odmah na početku samo pisati............dakle idemo odmah na posao.!
KAKO IZVUĆI KOCKU LEDA
Da bi se izveo ovaj trik uopće nije potrebna vještina i hitrost prstiju.Treba se samo sjetiti nekih podataka iz fizike.
Spustite u čašu vode kockicu ili komadić leda,zatim predložite vašem drugu da izvuče led iz čaše pomoću običnog parčeta konca.Pustite ga da se malo muči i ipak će vam reći da ste mu dali težak zadatak i da ga ne može izvršiti.Imate priliku da mu zamjerite što svoje znanje iz fizike ne ume i praktično da primjeni.Naravno umjesto njega, kockicu leda izvadite vi i to na sljedeći način:Pažljivo spustite konac odozgo na kockicu leda.Zatim led i konac pospite običnom kuhinjskom solju.
Pričekaje malo a zatim izvucite konac i istovremeno ćete s njim izvući i kockicu leda koja se zaledila za konac.
SIGURNA OPKLADA
Mala doskočica.Kažite nekom da izađe iz sobe na dve noge a da se u nju vrati sa šest.Ako se ne sjeti vi mu pokažite : uđite noseći jednu stolicu.
TRIK SA ŠIBICOM
Uznite jednu maramicu i jedno obično palidrvce.Stavite ga u maramicu koju ste na četvoro savili.Pružite onda nekom od prijatelja sa slomi šibicu u savijenoj maramici,a vi ćete izvući čitavu šibicu iz maramice!
Evo kako ćete to izvesti :
Prije nego sto započnete uvucite jednu šibicu u rub maramice s jedne strane.U stvari samo ona ce biti slomljena,a ne ona koju ste u maramicu stavili pred gledaocima.
AKO OVO NAUČITE, VI STE VEĆ POSTALI MAĐIONIČAR !
Vjerovatno ste već imali prilike da na nekoj "mađioničarskoj"predstavi posmatrate ovu vještinu:jedna žena sa zavezanim očima sjedi na stolici,a iza njenih leđa "mađioničar"uzima jedan po jedan od predmeta koje mu pružaju lica iz publike i pita,recimo.držeći novčanik:
-Pogodi šta držim u ruci!
Žena koja ne može da vidi šta on pokazuje iza njenih leđa ,odgovara bez ustezanja:
-Novčanik.
Čovijek uzima drugi predmet,recimo ogledalce,i pita:
-A znaš li šta sam sad uzeo ?
-Ogledalce!-odgovara njegova pomoćnica.
Mađioničaru sad pružaju jedan džepni sat;
-Čik pogodi šta sad pokazujem!-pita on.
-Džepni sat,-odgovara bez pogreške žena sa zavezanim očima.
Mađioničar često ide dalje.Pita koje je boje ogledalo,koliko novaca ima u novčaniku ili koliko časova pokazuje sat,a žena sve tačno pogađa.
Vi ste zadivljeni,kao i ostala publika.Poneko i sumnja,ali ne zna ipak kako se ovaj trik izvodi.I svi su donekle uvjereni da se radi o" prenošenju misli".
Ustvari,kod izvođenja ovakvih vještina glavnu ulogu igra pamćenje.I mađioničar i njegov pomoćnik moraju da nauče veliki broj rečenica i rečeničnih obrta,katkad nekoliko hiljada.Svakoj od ovih rečenica odgovara po jedan predmet svakodnevne upotrebe.S malo pažnje lako je izvesti ovu vještinu,jer mađioničar u svome pitanju daje svome pomocniku i odgovor.Evo kako:
Uzmimo da je najobičnije pitanje :"Šta je ovo"?Mađioničar i njegov pomoćnik dogovorili su se da ovo pitanje znači "olovka",tako da kad mađioničar postavi takvo pitanje,njegov pomoćnik zna da ima da odgovori:"olovka".Tako isto:"Šta sad držim ?"znači džepna maramica:"Šta mi je u ruci ?"znači pero;"Šta držim u ruci ?"znači ključ,itd.Svaka mala promjena u rečenici označava drugi predmet,a gledaoci mahom ne primjećuju da mađioničar svaki put postavlja pitanje na drugi način.Ova vještina,mada ne zahtjeva nikakve "natprirodne osobine"kao što se obično misli,zahtjeva dobro pamćenje,jer treba naučiti napamet veliki broj rečenica,ali evo jednog dijela ove vještine koji možete i sami vrlo lako da izvedete.
To je vještina s pogađanjem koliko je časova.Treba da zapamtite samo četiri početka i tri svršetka rečenica.Prvi dijelovi rečenica označavaju grupe od po tri broja,a drugi:koji po redu od ta
tri broja treba reći.To je dovoljno,jer brojeva ima dvanaest.
Uzmimo npr.,ove početke rečenica:
-"Reci mi " označava grupu 1.2,3
- "Kaži mi" označava grupu 4,5 i 6
-"Pogodi" označava grupu 7,8 i 9
-"Odgovori" označava grupu 10,11 i 12.
slijedi nastavak......ovog dijela!
nastavak slijedi ..........................
Koji broj iz grupe treba reći,shvatit će osoba sa zavezanim očima(pomoćnik) iz drugog dijela madjioničar-
-skog pitanja.
Za prvi broj iz grupe pitanje će glasiti:"Koliko je sati"
za drugi broj ............... :"Koliko ima sati".
za treći broj ............ : "Koliko sat pokazuje".
Sad je lako sastaviti pitanja.
" Reci mi koliko je sati "..................znači 1,
" Reci mi koliko ima sati"................ znači 2,
"Reci mi koliko sat pokazuje"......... znači 3,
" Kaži mi koliko je sati".................. znači 4,
"Kaži mi koliko ima sati"................. znači 5,
"Kaži mi koliko sat pokazuje!......... znači 6,itd.
Kad madjioničar postavi pitanje :"Pogodi koliko sat pokazuje",pomoćnik sa zavezanim očima zna odgovor,pogodi treću grupu,a"Koliko sat pokazuje"treći broj iz grupe,dakle 9.To je dovoljno ako pitate samo za cijele sate,ali ako uzimate u obzir i polovine časova,pomoći ćete se,npr.riječju "Hajde",koju će madjioničar reći ispred rečenice.Madjioničar
"Hajde"-znači pola,"odgovori"znači grupu 10,11 i 12,"koliko je sati"znači prvi broj iz grupe,dakle 10.
Da bi se madjioničaru, olakšalo postavljeno pitanje,moraju se madjioničar i pomoćnik dogovoriti da druge riječi koje se dodaju uz ove glavne ne znače ništa.Madjioničar može da pita :"A sad,molim te ,reci mi koliko ima sati",a to će značiti samo 2,jer ono "A sad,molim te"ne znači ništa.
Ako ste dosjetljivi i ako imate dobro pamćenje možete ići i dalje.Možete vještinu učiniti težom time što ćete uzeti u obzir i svakih pet minuta.Sati ima pet do šesti madjioničar će narediti :
-Kaži mi koliko sat pokazuje!
-Šest,-odgovori pomoćnik sa zavezanim očima.
-Je li baš toliko?-upita madjioničar.
-Ne,nego pet minuta manje,-odgovorit će pomoćnik.jer su se on i madjioničar prethodno dogovorili da rečenica :"Je li baš toliko"znači "manje pet minuta".
Isto tako:"Je li točno toliko?"znači-10 minuta manje,
"Da nisi pogriješio?"znači-5 minuta više,"Nije sasvim točno"znači-četvrt sata više,itd.Za svakih pet minuta,samo ako se potrudite,možete izmisliti po jednu rečenicu.
Sadržaj i namjena ovog pisanja je vrlo koristan i potreban u razvoju dječije mašte i kreativnosti.Cilj ovih trikova je dvostruk.Trenutno djeca imaju vremena na pretek da se zabave i drugo,da se kroz tu zabavu upute u fizičke zakone i razne hemijske procese.Još prije 10 god.sakupila sam neke trikove iz
raznih knjiga i časopisa, želim ih podijeliti sa Vama.
Na prvi pogled izvođenje trikova izgleda teže nego što je ustvari.Stvarno puno pišem bolje je krenuti nego odmah na početku samo pisati............dakle idemo odmah na posao.!
KAKO IZVUĆI KOCKU LEDA
Da bi se izveo ovaj trik uopće nije potrebna vještina i hitrost prstiju.Treba se samo sjetiti nekih podataka iz fizike.
Spustite u čašu vode kockicu ili komadić leda,zatim predložite vašem drugu da izvuče led iz čaše pomoću običnog parčeta konca.Pustite ga da se malo muči i ipak će vam reći da ste mu dali težak zadatak i da ga ne može izvršiti.Imate priliku da mu zamjerite što svoje znanje iz fizike ne ume i praktično da primjeni.Naravno umjesto njega, kockicu leda izvadite vi i to na sljedeći način:Pažljivo spustite konac odozgo na kockicu leda.Zatim led i konac pospite običnom kuhinjskom solju.
Pričekaje malo a zatim izvucite konac i istovremeno ćete s njim izvući i kockicu leda koja se zaledila za konac.
SIGURNA OPKLADA
Mala doskočica.Kažite nekom da izađe iz sobe na dve noge a da se u nju vrati sa šest.Ako se ne sjeti vi mu pokažite : uđite noseći jednu stolicu.
TRIK SA ŠIBICOM
Uznite jednu maramicu i jedno obično palidrvce.Stavite ga u maramicu koju ste na četvoro savili.Pružite onda nekom od prijatelja sa slomi šibicu u savijenoj maramici,a vi ćete izvući čitavu šibicu iz maramice!
Evo kako ćete to izvesti :
Prije nego sto započnete uvucite jednu šibicu u rub maramice s jedne strane.U stvari samo ona ce biti slomljena,a ne ona koju ste u maramicu stavili pred gledaocima.
AKO OVO NAUČITE, VI STE VEĆ POSTALI MAĐIONIČAR !
Vjerovatno ste već imali prilike da na nekoj "mađioničarskoj"predstavi posmatrate ovu vještinu:jedna žena sa zavezanim očima sjedi na stolici,a iza njenih leđa "mađioničar"uzima jedan po jedan od predmeta koje mu pružaju lica iz publike i pita,recimo.držeći novčanik:
-Pogodi šta držim u ruci!
Žena koja ne može da vidi šta on pokazuje iza njenih leđa ,odgovara bez ustezanja:
-Novčanik.
Čovijek uzima drugi predmet,recimo ogledalce,i pita:
-A znaš li šta sam sad uzeo ?
-Ogledalce!-odgovara njegova pomoćnica.
Mađioničaru sad pružaju jedan džepni sat;
-Čik pogodi šta sad pokazujem!-pita on.
-Džepni sat,-odgovara bez pogreške žena sa zavezanim očima.
Mađioničar često ide dalje.Pita koje je boje ogledalo,koliko novaca ima u novčaniku ili koliko časova pokazuje sat,a žena sve tačno pogađa.
Vi ste zadivljeni,kao i ostala publika.Poneko i sumnja,ali ne zna ipak kako se ovaj trik izvodi.I svi su donekle uvjereni da se radi o" prenošenju misli".
Ustvari,kod izvođenja ovakvih vještina glavnu ulogu igra pamćenje.I mađioničar i njegov pomoćnik moraju da nauče veliki broj rečenica i rečeničnih obrta,katkad nekoliko hiljada.Svakoj od ovih rečenica odgovara po jedan predmet svakodnevne upotrebe.S malo pažnje lako je izvesti ovu vještinu,jer mađioničar u svome pitanju daje svome pomocniku i odgovor.Evo kako:
Uzmimo da je najobičnije pitanje :"Šta je ovo"?Mađioničar i njegov pomoćnik dogovorili su se da ovo pitanje znači "olovka",tako da kad mađioničar postavi takvo pitanje,njegov pomoćnik zna da ima da odgovori:"olovka".Tako isto:"Šta sad držim ?"znači džepna maramica:"Šta mi je u ruci ?"znači pero;"Šta držim u ruci ?"znači ključ,itd.Svaka mala promjena u rečenici označava drugi predmet,a gledaoci mahom ne primjećuju da mađioničar svaki put postavlja pitanje na drugi način.Ova vještina,mada ne zahtjeva nikakve "natprirodne osobine"kao što se obično misli,zahtjeva dobro pamćenje,jer treba naučiti napamet veliki broj rečenica,ali evo jednog dijela ove vještine koji možete i sami vrlo lako da izvedete.
To je vještina s pogađanjem koliko je časova.Treba da zapamtite samo četiri početka i tri svršetka rečenica.Prvi dijelovi rečenica označavaju grupe od po tri broja,a drugi:koji po redu od ta
tri broja treba reći.To je dovoljno,jer brojeva ima dvanaest.
Uzmimo npr.,ove početke rečenica:
-"Reci mi " označava grupu 1.2,3
- "Kaži mi" označava grupu 4,5 i 6
-"Pogodi" označava grupu 7,8 i 9
-"Odgovori" označava grupu 10,11 i 12.
slijedi nastavak......ovog dijela!
nastavak slijedi ..........................
Koji broj iz grupe treba reći,shvatit će osoba sa zavezanim očima(pomoćnik) iz drugog dijela madjioničar-
-skog pitanja.
Za prvi broj iz grupe pitanje će glasiti:"Koliko je sati"
za drugi broj ............... :"Koliko ima sati".
za treći broj ............ : "Koliko sat pokazuje".
Sad je lako sastaviti pitanja.
" Reci mi koliko je sati "..................znači 1,
" Reci mi koliko ima sati"................ znači 2,
"Reci mi koliko sat pokazuje"......... znači 3,
" Kaži mi koliko je sati".................. znači 4,
"Kaži mi koliko ima sati"................. znači 5,
"Kaži mi koliko sat pokazuje!......... znači 6,itd.
Kad madjioničar postavi pitanje :"Pogodi koliko sat pokazuje",pomoćnik sa zavezanim očima zna odgovor,pogodi treću grupu,a"Koliko sat pokazuje"treći broj iz grupe,dakle 9.To je dovoljno ako pitate samo za cijele sate,ali ako uzimate u obzir i polovine časova,pomoći ćete se,npr.riječju "Hajde",koju će madjioničar reći ispred rečenice.Madjioničar
"Hajde"-znači pola,"odgovori"znači grupu 10,11 i 12,"koliko je sati"znači prvi broj iz grupe,dakle 10.
Da bi se madjioničaru, olakšalo postavljeno pitanje,moraju se madjioničar i pomoćnik dogovoriti da druge riječi koje se dodaju uz ove glavne ne znače ništa.Madjioničar može da pita :"A sad,molim te ,reci mi koliko ima sati",a to će značiti samo 2,jer ono "A sad,molim te"ne znači ništa.
Ako ste dosjetljivi i ako imate dobro pamćenje možete ići i dalje.Možete vještinu učiniti težom time što ćete uzeti u obzir i svakih pet minuta.Sati ima pet do šesti madjioničar će narediti :
-Kaži mi koliko sat pokazuje!
-Šest,-odgovori pomoćnik sa zavezanim očima.
-Je li baš toliko?-upita madjioničar.
-Ne,nego pet minuta manje,-odgovorit će pomoćnik.jer su se on i madjioničar prethodno dogovorili da rečenica :"Je li baš toliko"znači "manje pet minuta".
Isto tako:"Je li točno toliko?"znači-10 minuta manje,
"Da nisi pogriješio?"znači-5 minuta više,"Nije sasvim točno"znači-četvrt sata više,itd.Za svakih pet minuta,samo ako se potrudite,možete izmisliti po jednu rečenicu.
dobar je ali malo pretežak zahtjeva puno vremena
ReplyDelete