Search this blog

Saturday, May 4, 2013

Prodaja Encaustic Art



  • ENCAUSTIC ! Sta je Encaustic,a sta slikanje peglom ! Encaustic je slikarska tehnika,slikanje rastopljenim ili vrelim voskom. Encaustic su primjenjivali Egipcani na svojim sarkofazima i grobnicama, uglavnom su izradjivani portreti.Najvecu reformu Encaustic dozivljava 1990.god.slikanje el.pomagalima:el.pegla,el.fen,el.reso,el.hotplat...itd Naravno kist u encaustici se primjenjuje kao i u svim drugim slikarskim tehnikama i najvise je cijenjen.Encaustic je vrlo zahtjevna i teska tehnika. Slikanje peglom je hoby koji je dostupan sirokoj masi i osnovni koraci krecu upravo sa peglom.Pegla je na nasim krajevima vrlo popularan slikarski alat.Ovu tehniku sam izabrala iz ljubavi prema slikanju i uglavnom izradjujem portrete.Upravo portreti iz starog Egipta bili su toliko divni da sam ih pozeljela izradjivati.Encaustic art ciji je tvorac Michael Bossom je prvi covjek koji mi je priblizio encaustic slikanje peglom.Danas je Michael Bossomwww.encaustic.com moj prijatelj i covjek koji je prvi otkrio moj talenat.Zahvaljujem mu se na tome.!

No comments:

Post a Comment