Search this blog

Sunday, February 15, 2015

Ja sam tvoj ucenik.!



         Ja sam tvoj ucenik i ona neka sjena koju si prepoznao.Moras znati i nemoj zaboraviti da sam tebe trazila uvijek.Moj zivot prosao je trazeci te i dok sam tumarala izgubljena ovim svijetom,vjerovala sam da cu te sresti.Kad sam prvi put naslutila te,znala sam da si to ti.Dopusti da te dodirnem sada kada te nazirem,jer osjecam tvoju bliskost i toplinu.
Obasjavaj jos malo moj put, samiloscu tvojom, ja znam kuda da idem.Ja znam put do raja.

                   Psalmi Davidovi, Gl.107.1 Hvalite Gospoda,jer je dobar:jer je dovijeka milost Njegova.

                  (Psalmi Davidovi,Gl.4 “Kad Te zovem,cuj me,Boze.Pravdo moja!U tjeskobi daj mi prostor;smiluj se na me i uslisi molitvu moju”.Tu ljubav prema Bogu morate pokazati djelima, on to trazi od vas,jer bas ta djela su ona koja cine tu veliku ljubav prema njemu.Nemoj sakrivati ljubav prema Bogu,jer Bog je milostiv.Bog uvijek pokazuje sta je dobro i treba vjerovati mu i uzdati se u njega.(Psalmi Davidovi,5.Prinesite zrtvu za pravdu,i uzdajte se u Gospoda).


No comments:

Post a Comment