Search this blog

Friday, April 7, 2017

Vi niste ljudi !






                       Sva iskusenja kroz koja prolazim mogu podnijeti i gore boli mogu izdrzati, ali to sto mi cinite sa tolikom jacinom,tolikom kolicinom raznih iskusenja i ne znam samo zasto to radite?Vjerujte mi da ce doci vrijeme i za vas i to uskoro,vrlo brzo.Nisam nitko i nista, ali ni vi niste nitko i nista,nego hrpa bezdusnika,sitnih licemjera i stampedo prodanih ljudi,a kako je samo malo potrebno biti covjek,a to je bas ono zbog cega biste trebali postojati,postojati jer trebamo biti ljudi.I za vas postoji Bog vjerujte mi,vjerujte u istinitost onoga sto vam govorim.Nije ni vazno sto mi nista ne vjerujete,ali doci ce vrijeme kad cete shvatiti i uvjeriti se u istinitost mojih rijeci.Znate zasto mi do danas niste mogli nista uciniti,samo zato jer sam ja to vec prosla,ali nisam nikada bila kao vi.Steta je sto ipak niste nista naucili niti saznali kada se morate zaustaviti,kada je dosta i to je razlog zasto sam opet sama na drugoj strani nasuprot vas.Doci ce dan kada ce se i vama suditi i ako ikada budem imala moc necu vam se svetiti,ali cu vam pokazati svu tezinu ljudskosti,sta znaci biti covjek.Samo vam to obecavam.Nemojte me vise iskusavati jer vi u te dubine nikada necete stici,jer niste polozili osnove zivota i zato ne pripadate ljudima.Vi niste ljudi!

jedan je Bog i jedan posrednik izmedju Boga i ljudi,Covjek Isus Krist,koji je svoj zivot polozio kao otkupninu za sve covjecanstvo.To je poruka koju je Bog dao svijetu u pravo vrijeme.
1 Timoteju 2:5-6 KOK

j

No comments:

Post a Comment